ANPC a pus la dispoziție un număr de WhatsApp pentru sesizări privind facturile greșite și debranșări
ANPC a pus la dispoziție un număr de WhatsApp pentru sesizări privind facturile greșite și debranșări
Stiri Nationale
08/02/2022
Neregulile privind facturile, debranşările din cauza neplăţii facturilor sau urgenţe care pun în pericol sănătatea publică pot fi sesizate, începând din această săptămână, direct pe WhatsApp, la numărul 0790 219 551. „Pentru a fluidiza comunicarea directă cu consumatorii din toată ţara, preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor, Horia Constantinescu, a înfiinţat, începând din 7 februarie, un număr special de telefon, folosit exclusiv pentru mesaje în aplicaţia WhatsApp, 0790 219 551”, a transmis ANPC. La acest număr, care nu va folosi funcţia de apel video sau cu voce, sunt aşteptate mesajele scrise şi imaginile care să sesizeze nereguli cu caracter de urgenţă în raport cu respectarea drepturilor consumatorilor, de pe întreg cuprinsul ţării. Este vorba despre primirea unor facturi foarte mari, nereale.
Comentează
Pentru a comenta trebuie să te autentifici
Autentificare Înscriere Facebook Autentificare
Comentariile utilizatorilor
0