Pensionarii maramureșeni care au cont în Portalul CNPP pot transmite documente în format electronic
Stiri Locale
01/03/2022
Casa Judeţeană de Pensii Maramureş anunţă că aplicația care permite transmiterea documentului de informare în format electronic cu privire la plata drepturilor care se achită prin intermediul Casei de Pensii județene a devenit funcțională.
Ea este adresată pensionarilor care dețin cont în Portalul CNPP și care doresc transmiterea în format electronic a documentului.
Procedura prevede utilizarea unei cereri tip care se descarcă, se completează, se semnează olograf ori electronic, după caz și se transmite prin Portal, accesând secțiunea „Depunere cereri și documente”.
Pentru transmiterea documentului de informare, cererea va fi adaugată în PORTAL numai prin contul personal al beneficiarului, și anume se accesează contul online din fereastra de autentificare de pe pagina principală www.cnpp.ro, prin introducerea e-mailului și a parolei.
Anumite informații legate de datele de identificare sunt preluate în mod automat.